Prijavite se kot registrirani član kluba za glasilo Pödör. Prejeli boste 5% POPUST NA NAROČILA za trajno, tudi pri znižanih izdelkih.
S spletno trgovino www.podor.si (v nadaljevanju tudi »spletna stran«) upravlja podjetje Mosoma d.o.o., Trg komandanta Staneta 8, 1000 Ljubljana, matična številka: 8928037000, davčna številka: SI63268809, naslov elektronske pošte: info@podor.si, telefonska številka 040 798 343 (v nadaljevanju tudi »prodajalec«)
Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine www.podor.si, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med prodajalcem in kupcem.
Kupec potrjuje, da je seznanjen s celotnimi in vsakokrat veljavnimi splošnimi pogoji poslovanja, ki so objavljeni na spletni strani ter se z njimi strinja. Splošni pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (Uradni list RS, št. 80/2020).
Dostopnost informacij:
Prodajalec se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
- Firma in sedež prodajalca in njegovi kontaktni podatki (naslov e-pošte, telefon),
- Glavne značilnosti blaga, končna cena blaga, vključno z davki, ali način izračuna cene,
- informacije o morebitnih dodatnih stroških prevoza, dostave ali pošiljanja,
- dostopnost in pogoji dostave blaga,
- plačilne pogoje ter pogoje dostave in izvedbe storitve, rok dostave blaga ali izvedbe storitve, kadar je to potrebno,
- pogoji, roki in postopki za uveljavljanje pravice do odstopa od pogodbe,
- časovno veljavnost ponudbe,
- pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi,
- kritje stroškov vračila blaga.
Cene:
Cene v spletni trgovini so izražene v evrih z DDV in ne vključujejo stroškov poštnine in dostave. Mosoma d.o.o. si pridržuje pravico do spremembe cen. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila. V primeru spremembe cene med obdelavo naročila (med trenutkom oddaje naročila do njegove potrditve), bo prodajalec to kupcu sporočil in ga obvestil o novi ceni. V takšnem primeru ima kupec pravico svoje naročilo spremeniti, ga preklicati ali pa potrditi naročilo po novih cenah.
Stroške pakiranja in embalaže krije prodajalec.
Naročilo in plačilo:
Kupec jamči za ažurnost podatkov, ki jih posreduje v procesu naročila. Prodajalec ne odgovarja za morebitne napake pri dostavi, ki so posledica posredovanja napačnih, neažurnih ali nepopolnih podatkov s strani kupca.
Kupoprodajna pogodba je sklenjena v trenutku, ko prodajalec kupcu pošlje prvo potrdilo o opravljenem naročilu. Od tega trenutka so cene in pogoji fiksni in veljavni za obe stranki. Potrdilo (račun) je v elektronski obliki shranjeno na strežniku in kupcu dostopno v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu. Potrdilo predstavlja kupoprodajno pogodbo.
Prodajalec zagotavlja naslednje načine plačila:
- plačilo s kreditno kartico preko interneta: Visa, Mastercard.
Odprema in dostava:
Vse pošiljke so zavarovane. Kupec mora v primeru poškodbe ali izgube pošiljke obvestiti prodajalca.
V primeru naročila do 15. ure delovnega dne bo pošiljka odpremljena naslednji delovni dan.
V primeru, da ob dostavi niste dosegljivi, boste prejeli obvestilo, da blaga ni bilo mogoče dostaviti. Dostava blaga se izvede v roku, ki vam je bil sporočen ob naročilu.
Pravica do odstopa od pogodbe:
Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema Blaga odstopi od pogodbe brez navedbe razloga za svojo odločitev. Pravico do odstopa je dolžan izraziti preko elektronskega naslova prodajalca (info@podor.si), z nedvoumno izjavo iz katere izhaja, da uveljavlja pravico do odstopa od pogodbe. Nejasna, nerazumljiva ali dvoumna izjava o odstopu se bo štela, kot da izjava o odstopu ni bila podana. Izjava mora biti podana v slovenskem ali angleškem jeziku. Izjavi mora biti priložena kopija računa. Da je izjava o odstopu veljavna, mora biti poslana najkasneje na zadnji dan roka, določenega za odstop od pogodbe.
Potrošnik mora prodajalcu v 14 dneh po podani izjavi o odstopu vrniti blago. Šteje se, da je potrošnik pravočasno vrnil blago, kolikor ga pošlje pred iztekom roka za vračilo. Stroške vračila v primeru odstopa od pogodbe krije kupec. Prodajalec si pridržuje pravico kupca bremeniti za dodatne sorazmerne stroške, ki nastanejo v primeru, da blaga ni mogoče vrniti po pošti.
Kupec mora prejeto blago vrniti nepoškodovano blago, v nespremenjeni količini, razen, če je kupec blago že prejel uničeno, pokvarjeno, zmanjšane količine, ali pa se je le-to izgubilo med pošiljanjem. Dokazno breme za trditev, da je bilo prejeto blago neskladno s pričakovanim leži na kupcu. Kupec prav tako odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Vračilo plačil bo izvedeno najkasneje v roku 14 dni od prejema vrnjenega blaga. Vračilo kupnine se nakaže na transakcijski račun kupca, ki ga sporoči v obvestilu o vračilu blaga.
Stvarne napake na blagu:
Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.
Napaka je stvarna:
- če artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,
- če artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo potrošnik kupuje, ki pa bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
- če artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
- če je prodajalcu izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem. Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
Obvestilo o napaki lahko potrošnik ponudniku sporoči osebno, o čemer mu mora le-ta izdati potrdilo, ali ga pošlje v trgovino, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.
Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
- odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
- blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
- vrne plačan znesek.
V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka.
Varovanje osebnih podatkov:
Prodajalec uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o karticah se ne beležijo na strežniku prodajalca.
Prodajalec je sprejel potrebne tehnične in organizacijske ukrepe za varno obdelavo osebnih podatkov. Vsi posredovani podatki bodo uporabljeni izključno za namene, za katere so bili zbrani. Več o tem, kako prodajalec obdeluje osebne podatke kupcev, si lahko preberete v naši politiki zasebnosti.
Pritožbe in spori
Prodajalec spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov.
Prodajalec ima vzpostavljen sistem obravnave pritožb kupcev. Prodajalec si bo prizadeval, da v čim krajšem možnem času obravnava vse morebitne pritožbe kupca in v zvezi s tem pripravi pisen odgovor.
Za te splošne pogoje poslovanja in za vse spore, ki utegnejo nastati med prodajalcem in kupcem, velja in se uporablja slovensko pravo. Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi splošnimi pogoji se uporablja veljavna zakonodaja, zlasti s področja obligacijskih razmerij, varstva potrošnikov, varstva osebnih podatkov in elektronskega poslovanja.
Prodajalec in kupec si bosta prizadevala za sporazumno rešitev vseh sporov, ki utegnejo nastati. Če to ni mogoče, je za rešitev spora pristojno sodišče.
Izključitev odgovornosti
Pridržujemo si pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočanje ali oviro za uporabo spletne trgovine. V primeru tehničnih težav na spletni strani si pridržujemo pravico preklicati oddana naročila, katera je tehnična napaka prizadela. V primeru preklica naročil vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času in vas seznanili z nadaljnjimi koraki. Sami morate zagotoviti ustrezno zaščitno opremo (antivirus itd.) pred dostopom do spletne strani in uporabo le-te. Kupec mora zagotoviti ustrezno varnost in zaupnost tistih podatkov, ki se uporabljajo za prijavo na spletni strani (elektronski naslov, geslo).
Prodajalec si pridržuje pravico do kakršnihkoli sprememb vsebin, dostopnih na spletni strani, vključno s temi splošnimi pogoji poslovanja.
Prodajalec ne odgovarja za vsebino komentarjev, ki jih na spletni strani pustijo uporabniki.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonom Mosoma d.o.o. ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Mosoma d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je potrošnikom na voljo tukaj.
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
Izjava o omejitvi odgovornosti glede opisov izdelkov
Vse informacije na spletni strani trgovine www.podor.si so zgolj informativnega značaja in nikakor niso namenjene kot nadomestilo za nasvete zdravnika ali drugega zdravstvenega osebja, prav tako ne morejo biti nadomestilo za ustrezno zdravstveno pomoč, saj niso priznana s strani zdravstvenih avtoritet.
Izdelki in trditve o posameznih izdelkih na tej spletni trgovini niso bili ocenjeni s strani državnih institucij in niso namenjeni za zdravljenje ali preprečevanje bolezni. Tekstovni opisi posameznega izdelka so zgolj informativne narave in niso bili potrjeni s strani Evropskega inštituta za varnost hrane (EFSA).
V primeru, da jemljete kakšna zdravila in druga prehranska dopolnila, se pred kombiniranjem le teh s superživili posvetujete z zdravnikom ali farmacevtom.
To spletno mesto uporablja piškotke. Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov.